CƠ HỘI NGHỀ NGHIỆP

Chào mừng bạn đến với trang giới thiệu Cơ hội nghề nghiệp tại Auchan Việt Nam.

Bạn có thể tìm thấy các công việc phù hợp được chia sẻ trong bảng thông tin việc làm và tìm hiểu cách nộp đơn ứng tuyển trực tuyến cùng Auchan Việt Nam tại link hướng dẫn hoặc gửi CV về hr@auchan.vn.

Auchan Việt Nam luôn chào đón bạn gia nhập vào đội ngũ năng động, đam mê thành công và vì khách hàng của công ty. Cùng nhau chúng ta mang đến dịch vụ tốt nhất và đóng góp vào sự thành công của Auchan và vì khách hàng Việt Nam.

Hãy gia nhập Auchan Việt Nam và cùng tỏa sáng tài năng của bạn!

NHỮNG VỊ TRÍ ĐANG TUYỂN DỤNGCó 11 vị trí đang tuyển dụng

Làm việc tại: Văn phòng
Số lượng: 01
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
  • Industry: Quality Control (QA/QC), Retail / Wholesale, Food & Beverage (F&B)
  • Location : Ho Chi Minh
  • Salary: Competitive
  • Career level : Experienced (Non - Manager)
  • Qualification: Bachelor
  • Experiences: 2 - 3 year(s)

JOB DESCRIPTION

  • Maintain the master file of Vietnamese sub-label for import products(**).
  • Maintain the master file of Vrac product label.
  • Maintain database of barcode label for fresh products
  • Develop specifications of fresh products

JOB REQUIREMENT

  • University degree, preferably in food, food technology faculties
  • Minimum 2 years working in quality assurance, quality control section or laboratories
  • Basic knowledge in legal regulations
  • Basic knowlegde in products
  • Good in English/French/China (improvable)
  • Computer (Excel and office communication)
  • Good communication and negotiation skills
  • Enthusiastic, generous, brave, faithful
Tiếp nhận hồ sơ đến hết ngày: 15/02/2018

Ứng viên quan tâm đến vị trí tuyển dụng, vui lòng gửi CV về email: hr@auchan.vn hoặc nộp trực tiếp tại văn phòng Auchan Trường Sơn, Lầu 2, 11 Trường Sơn, P.15, Q.10.

Làm việc tại: Văn phòng
Số lượng: 01
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
  • Location: Ho Chi Minh
  • Salary: Competitive
  • Career level: Manager
  • Qualification: Bachelor
  • Experiences: 3 - 5 year(s)
  • Industry: Quality Control (QA/QC), Retail / Wholesale, Food & Beverage (F&B)
  • Preferred Language: English or French

JOB DESCRIPTION                

  • Manage Product Quality team
  • Quality control for import products (import visa) (*).
  • Quality control for private label
  • KQPI trace

JOB REQUIREMENT

  • University degree, preferably in science or technology falcuties
  • Minimum 3 year experience, working as a manager in quality assurance or quality control section or laboratories
  • Major in legal regulation and quality system
  • Basic knowledge about microbiology, fight against fraud, product composition, nutritional data,…
  • Good in English or French.
  • Computer (Excel and office communication)
  • Good communication and negotiation skills
  • Enthusiastic, generous, brave, faithful
Tiếp nhận hồ sơ đến hết ngày: 15/02/2018

Ứng viên quan tâm đến vị trí tuyển dụng, vui lòng gửi CV về email: hr@auchan.vn hoặc nộp trực tiếp tại văn phòng Auchan Trường Sơn, Lầu 2, 11 Trường Sơn, P.15, Q.10.

Làm việc tại: Văn phòng
Số lượng: 01
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
  • Location: Ho Chi Minh
  • Salary: Competitive
  • Career level: Manager
  • Qualification: No Degree
  • Experiences: 3 - 5 year(s)
  • Industry: Quality Control (QA/QC), Retail / Wholesale, Food & Beverage (F&B)
  • Preferred Language:English or French

JOB DESCRIPTION

  • Manage Store Quality team
  • Develop and maintain quality procedures in stores
  • Develop/organize quality related training to store
  • Cum the task of Store Quality Executive in necessary

JOB REQUIREMENT

  • University degree, preferably in food, food technology faculties
  • Minimum 3 year experience, working as a manager in quality assurance or quality
  • control section or laboratories (preferably in retailers)
  • Major in legal regulation
  • Major in food hygiene and safety
  • Good in English or French.
  • Training skill
  • Good communication and negotiation skills
  • Enthusiastic, generous, brave, faithful
Tiếp nhận hồ sơ đến hết ngày: 15/02/2018

Ứng viên quan tâm đến vị trí tuyển dụng, vui lòng gửi CV về email: hr@auchan.vn hoặc nộp trực tiếp tại văn phòng Auchan Trường Sơn, Lầu 2, 11 Trường Sơn, P.15, Q.10.

Làm việc tại: Văn phòng
Số lượng: 01
Hình thức làm việc: Toàn thời gian

JOB DESCRIPTION

Working Place: Auchan Warehouse - Long Bình Tân, Biên Hoà Đông Nai.

This person will be in charge to control the operations of our 3PL in the Warehouse :

  • Follow up of Suppliers Invoice to send to accounting
  • Folow up of orders dedicated to special promotions
  • Super User of Auchan Warehouse Management System
  • Control Process of 3PL until reception in store
  • Manage with 3PL the mistakes in preparation sent from stores

................................................................................................................................

  • Địa điểm làm việc : Kho Auchan - Long Bình Tân, Biên Hoà Đồng Nai.
  • Chịu trách nhiệm kiểm soát các hoạt động triển khai dịch vụ 3PL.
  • Theo dõi hoá đơn hàng hoá chứng từ của nhà cung cấp dịch vụ và gửi về bộ phận kế toán.
  • Theo dõi tiến trình hoá đơn hàng hoá vận chuyển từ kho trung tâm đến siêu thị trong các dịp khuyến mãi.
  • Trực tiếp thao tác và quản lý thông tin nhà cung cấp, hoá đơn chứng từ trên hệ thống Quản Lý Kho Auchan.
  • Kiểm soát hoạt động 3PL, đảm bảo hàng hoá được vận chuyển đầy đủ và đúng thời hạn đến các siêu thị.
  • Xử lý các thông tin bất cập về hàng hoá, quá trình vận chuyện từ siêu thị về kho.
  • Các công việc khác theo sự sắp xếp của trưởng bộ phận

JOB REQUIREMENT

  • Experience in logistics, transportation and distribution operations management is required.
  • Software skills : Warehouse Management System, ERP  
  • Planning and analytical skills
  • Organized and meticulous
  • Will work on daily time 6 days / week.
  • English is a plus, French is a big plus. 

................................................................................................................................

  • Ưu tiên ứng viên có kinh nghiệm trong lĩnh vực vận tải, hậu cận, vận hành chuỗi cung ứng. 
  • Có khả năng (kinh nghiệm) sử dụng các phần mềm ERP, Quản Lý Kho Bãi.
  • Khả năng lập kế hoạch phân tích vấn đề. 
  • Làm việc 6 ngày 1 tuần. Off 1 ngày chủ nhật 
  • Ưu tiên ứng viên có khả năng giao tiếp tiếng Anh hoặc Pháp 
Tiếp nhận hồ sơ đến hết ngày: 15/02/2018

Ứng viên quan tâm đến vị trí tuyển dụng, vui lòng gửi CV về email: hr@auchan.vn hoặc nộp trực tiếp tại văn phòng Auchan Trường Sơn, Lầu 2, 11 Trường Sơn, P.15, Q.10.

Làm việc tại: Văn phòng
Số lượng: 01
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
  • Location: Dong Nai, Ho Chi Minh, Binh Duong
  • Salary: Competitive
  • Career level: Manager
  • Qualification: Bachelor
  • Experiences: 2 - 3 year(s)
  • Industry: Freight / Logistics / Warehouse, Retail / Wholesale, Import / Export                                             

JOB DESCRIPTION

  • Working place: Long Bình Tân, Biên Hoà, Đồng Nai.
  • The Transport Executive is in charge of organizing all transportation flows to deliver Auchan stores, optimizing quality of service and costs.
  • Recuperate loading data (weight, CBM) from warehouse team
  • Send transportation requests to transporters and validate transport plan
  • Confirm loading plan to warehouse team
  • Update and review loading schedule and routes according to volumes and distances
  • Organize special loading schedule to meet deadlines (promotions, store openings)
  • Follow-up on transport issues and correct them
  • Report to cost controlling for all trucks ordered
  • Working day: 6 days per week and 1 day off

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

  • Địa điểm làm việc: Long Bình Tân, Biên Hoà Đồng Nai.
  • Chịu trách nhiệm điều phối các phương tiện đảm bảo hàng hoà được luân chuyển đến các siêu thị Auchan, tối ưu hóa chất lượng dịch vụ và chi phí.
  • Cập nhật dữ liệu vận tải (trọng lượng, CBM) từ đội kho
  • Gửi yêu cầu vận chuyển đến đội xe và xác nhận kế hoạch vận chuyển
  • Xác nhận kế hoạch bốc hàng cho đội kho
  • Cập nhật và lịch trình vận chuyển và các tuyến đường theo khối lượng và khoảng cách
  • Tổ chức lịch trình vận chuyển dở hàng đáp ứng thời hạn (khuyến mại, mở cửa hàng)
  • Theo dõi các vấn đề về giao thông
  • Báo cáo kiểm soát chi phí cho tất cả các xe tải.
  • Tuần làm việc 6 ngày. Được nghỉ 1 ngày.

JOB REQUIREMENT

  • University/College graduate with major in Logistics/Transports/Import-Export
  • Software skills (Excel in particular)
  • Planning and analytical skills
  • Organized and meticulous
  • Knowledge of transportation in retail/wholesales
  • Will work on daily time 6 days / week.
  • English is a plus, French is a big plus.
  • Position in Bien Hoa, Dong Nai

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

  • Tốt nghiệp CĐ, ĐH chuyên ngành Giao Thông Vận Tải, Vận Chuyển, Logistic, Xuất nhập khẩu.
  • Sử dụng thành thạo tin học văn phòng ( Excel ) 
  • Có từ 2 năm kinh nghiệm trong cùng lĩnh vực trong ngành bán lẻ
  • Kĩ năng lên kế hoạch phân tích tình huống, có khả năng sắp xếp công việc.
  • Có khả năng giao tiếp tiếng Anh. 
Tiếp nhận hồ sơ đến hết ngày: 25/02/2018

Ứng viên quan tâm đến vị trí tuyển dụng, vui lòng gửi CV về email: hr@auchan.vn hoặc nộp trực tiếp tại văn phòng Auchan Trường Sơn, Lầu 2, 11 Trường Sơn, P.15, Q.10.

Làm việc tại: Văn phòng
Số lượng: 01
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
  • Location: Ho Chi Minh
  • Salary: Competitive
  • Career level: Manager
  • Qualification: Bachelor
  • Experiences: 7 year(s)
  • Industry: Retail / Wholesale, Insurance, Consulting
  • Preferred Language: English            

JOB DESCRIPTION

This position, within the framework of the economic security policy of the

company and respecting the laws and regulations of Vietnam, implement technical

and / or organizational measures as well as the involvement of risk management,

fraud investigation, compliance. Details are included:

  • Draft, facilitate and monitor evaluation procedures
  • Implement a regulatory audition to detect and analyze anomalies
  • Develop research methods, investigating, collecting and analyzing information
  • Oganize a regular dialogue in transverse on problems of economic security or conduct internal awareness training on the risks identified
  • Participate in the bidding committee, implementation of the Corporate Compliance Program
  • Participate in the realization of risk mapping within the company & setting up of an information management system

JOB REQUIREMENT

 

 

  • Bachelor degree is required in Law, Auditing, Compliance or relevant major
  • 5 years+ experience in relevant position in retail, banking, insurance, auditing
  • Demonstrable operational excellence skill & Project Management
  • Experience driving improvement, innovating new processes and driving out waste.
  • Sound knowledge and understanding of risk management, investigation
  • Strong oral and written communication skills
  • Sound analytical, problem solving and organizational skills
  • Sound knowledge of client database and transactional monitoring processes
  • Good at English or French
Tiếp nhận hồ sơ đến hết ngày: 15/02/2018

Ứng viên quan tâm đến vị trí tuyển dụng, vui lòng gửi CV về email: hr@auchan.vn hoặc nộp trực tiếp tại văn phòng Auchan Trường Sơn, Lầu 2, 11 Trường Sơn, P.15, Q.10.

Làm việc tại: Văn phòng
Số lượng: 01
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
  • Location Ho Chi Minh
  • Career level: Manager
  • Qualification: Bachelor
  • Experiences: 5 year(s)
  • Industry: Maintenance, HSE, Electrical / Electronics

JOB DESCRIPTION

Area of responsibilities:

Supply: In collaboration with other Auchan Teams (store management,

performance team …) :

  • Define the policy of maintenance
  • Manage the tender procedure for maintenance company
  • Implement process and tools for the maintenance
  • Be the connection beween store and maintenance suppliers
  • Energy: In collaboration with other Auchan Teams (store management, performance team…):
  • Define the political of Energy
  • Monitor the energy consomption
  • Manage the tender procedure for energy saving
  • Work with HR for CSR report
  • In collaboration with Architect - Design team:
  • Analysis the standard maintenance cost
  • Estimate the maintenance budget for new projects
  • Analysis the standard energy cost
  • Estimate the energy cost for new projects

JOB REQUIREMENT

  • Bachelor of Mechanical and Electrical Engineering, or Technical Major
  • At least 03 years in the same position in maintenance & Facility management at Hotel,
  • Building or Shopping Mall
  • Supervising and leading people
  • Working for multi-national company is a plus
  • Good command of English
  • Problem solving – identify root cause and working to create solutions
  • Influencing ( negotiating ) others on own team and across departments
  • Good computer skill (MS Word, Excel, Power Point, Auto Cad, etc.)
Tiếp nhận hồ sơ đến hết ngày: 15/02/2018

Ứng viên quan tâm đến vị trí tuyển dụng, vui lòng gửi CV về email: hr@auchan.vn hoặc nộp trực tiếp tại văn phòng Auchan Trường Sơn, Lầu 2, 11 Trường Sơn, P.15, Q.10.

Làm việc tại: Siêu thị
Số lượng: 04
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
  • Location: Ho Chi Minh
  • Career level: Experienced (Non - Manager)
  • Qualification: College
  • Experiences: 5 - 7 year(s)
  • Industry: Sales / Business Development, Retail / Wholesale, Customer Service
  • Preferred Language:English /French 

JOB DESCRIPTION

Đảm bảo các hoạt động kinh doanh và doanh số của siêu thị đáp ứng các tiêu chí do Công ty phân công

Các trách nhiệm tại siêu thị bao gồm:

  • Hoạt động kinh doanh và marketing
  • Chịu trách nhiệm quản lý hàng hóa và trưng bày
  • Đảm bảo việc quản lý và đào tạo nhân lực chất lượng
  • Nghiên cứu và thị trường & khách hàng tại khu vực
  • Các công việc khác do Ban Giám Đốc yêu cầu

Quyền hạn:

  • Theo bộ phận/ siêu thị chịu trách nhiệm quản lý
  • Theo sơ đồ tổ chức của công ty

JOB REQUIREMENT

  • Tốt nghiệp Đại học, ưu tiên ngành Kinh tế, QTKD hoặc các lĩnh vực liên quan kinh doanh
  • Có từ 5 năm kinh nghiệm ở vị trí Quản lý/ Giám Đốc Siêu thị và kinh nghiệm trong lĩnh vực siêu thị
  • Giao tiếp tiếng Anh khá tốt (Biết Tiếng Pháp là 1 lợi thế)
  • Am hiểu dịch vụ khách hàng và định hướng kinh doanh tốt
  • Giao tiếp và thương lượng tốt
  • Có năng lực quản lý đội ngũ và làm việc độc lập dưới áp lực công việc
  • Khả năng phân tích số liệu và kinh doanh tốt
  • Sử dụng thanh thạo vi tính văn phòng, hệ thống dữ liệu và các phần mềm chuyên ngành
Tiếp nhận hồ sơ đến hết ngày: 15/02/2018

Ứng viên quan tâm đến vị trí tuyển dụng, vui lòng gửi CV về email: hr@auchan.vn hoặc nộp trực tiếp tại văn phòng Auchan Trường Sơn, Lầu 2, 11 Trường Sơn, P.15, Q.10.

Làm việc tại: Văn phòng
Số lượng: 01
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
  • Location:Ho Chi Minh
  • Salary: Competitive
  • Career level
  • Experienced (Non - Manager)
  • Experiences: 2 - 5 year(s)
  • Industry: Retail / Wholesale, Restaurant / Hotel, Customer Service
  • Preferred Language: English 

JOB DESCRIPTION

  • Vacancy: 2
  • Deploy monthly training schedule with relevant departments within respective region.
  • Prepare and facilitate training classes.
  • Ensure all training programs are well prepared and efficiently trained.
  • Consistently implement service related programs in the entire network.
  • Follow up and support trainees and store in application and implementation after training.
  • Measure the training results to be matched with goals set by Training department.
  • Submit the weekly and monthly records and reports of training process by deadline.
  • Based on training needs, propose and develop in house training programs.
  • Keep training programs updated and refreshed.
  • Support Training department in common tasks.

JOB REQUIREMENT

  • At least 2 year working experience in a training role for a large/medium retail industry or at level of Department Manager in superstores
  • A good public speaker, used to running training sessions and making team/group presentations.
  • Experience in writing/designing training modules, or e-learning and distance learning materials and have an understanding of learning styles.
  • Creative, motivated and fun personality.
  • Maintain a professional, neat and well-groomed appearance
  • Good at English both oral and written.
  • French speaker is an advantage.
  • Ability to travel
Tiếp nhận hồ sơ đến hết ngày: 15/02/2018

Ứng viên quan tâm đến vị trí tuyển dụng, vui lòng gửi CV về email: hr@auchan.vn hoặc nộp trực tiếp tại văn phòng Auchan Trường Sơn, Lầu 2, 11 Trường Sơn, P.15, Q.10.

Làm việc tại: Văn phòng
Số lượng: 01
Hình thức làm việc: Toàn thời gian
  • Industry: Interpreter/ Translator, Human Resources, Administrative/ Clerical
  • Experiences: 3 - 5 year(s)
  • Salary: Competitive
  • Location : Ho Chi Minh

JOB DESCRIPTION

This position is responsible for assisting French members of Board of Director on daily interpretation, translation, consolidate reports and support tasks related to admin-business travel

Detail at below:

  • Interpretation for assigned Directors in both internal and external meetings/interaction
  • Written translation for required documents/letters/materials
  • Take part in business travel with members of BOD as required (not prefequency)
  • Assist with other general administrative duties (if any)

JOB REQUIREMENT

  • Fluent in French is a must
  • At least 3 year(s) of working experience in the related field is required for this position.
  • Knowledge in Retail / Trading / Human Resource Management
  • Experience in French interpreter & translator
  • Preferably Senior Staff specializing in Clerical/Administrative Support or equivalent.
  • Dynamic, open-minded and business-oriented - Professional business style
  • Candidate must possess at least a Bachelor's Degree in Economics, Human Resource Management, Linguistics/Languages, Secretarial or equivalent
Tiếp nhận hồ sơ đến hết ngày: 15/02/2018

Ứng viên quan tâm đến vị trí tuyển dụng, vui lòng gửi CV về email: hr@auchan.vn hoặc nộp trực tiếp tại văn phòng Auchan Trường Sơn, Lầu 2, 11 Trường Sơn, P.15, Q.10.

Làm việc tại: Siêu thị
Số lượng: 200
Hình thức làm việc: Bán thời gian

VỊ TRÍ CÔNG VIỆC:

  • Nhân viên quầy hàng
  • Nhân viên gói quà Tết
  • Nhân viên giao hàng

MÔ TẢ CÔNG VIỆC:

  • Kiểm tra chất lượng hàng hóa nhập vào, bán ra.
  • Trưng bày hàng hóa theo yêu cầu của Giám sát.
  • Kiểm tra bảng giá.
  • Kiểm tra hàng khuyến mãi.
  • Kiểm tra hàng tồn để báo cáo cho Giám sát đặt hàng.
  • Chịu trách nhiệm về thất thoát hàng hóa, hàng hư hỏng.
  • Chuẩn bị dụng cụ làm việc và thực hiện các chương trình khuyến mãi.

YÊU CẦU:

  • Độ tuổi: 18 - 35 tuổi.
  • Trình độ tối thiểu: PTTH.
  • Kinh nghiệm: Ưu tiên ứng viên đã có kinh nghiệm tại vị trí tương đương.
  • Kỹ năng: giao tiếp và làm việc nhóm, chịu áp lực công việc.
  • Các tố chất cần thiết: Thân thiện, năng động, trung thực & có trách nhiệm cao.

QUYỀN LỢI:

  • Tiền lương: tính theo giờ làm việc, 25.000đ/h.
  • Làm việc 6 ngày/tuần. Off 1 ngày.
  • Thời gian làm việc từ 15/01/2018- 15/02/2018.
  • Việc làm theo ca 8 tiếng (ca sáng và ca tối).
  • Được đào tạo chuyên môn trước khi bắt đầu làm việc.
  • Được hưởng mức lương hấp dẫn, phù hợp với năng lực bản thân.
  • Cơ hội trở thành nhân viên chính thức nếu làm tốt.
Tiếp nhận hồ sơ đến hết ngày: 30/01/2018

Ứng viên quan tâm đến vị trí tuyển dụng, vui lòng gửi CV về email: hr@auchan.vn hoặc nộp trực tiếp tại văn phòng Auchan Trường Sơn, Lầu 2, 11 Trường Sơn, P.15, Q.10.